Inrigger

Inriggeren er en meget stabil og sødygtig bådtype.
På en inrigger sidder åregangen på rælingen, roerne sidder forskudt bag hinanden og båden styres af en styrmand. Undervejs på turen skiftes plads i båden, så alle kommer på styrmandspladsen.
Vi har 2-årers og 4-årers inriggere.
inriggeren er en bådtype, der egner sig til alle uanset alder, køn og form. Inriggerroning er en af de sportsgrene, der giver den mest alsidige motion til hele kroppen. Bådtypen er velegnet til korte og lange ture, idet der er plads til bagage.

Der er mulighed for at komme ud at ro både aften og formiddag. Roskoleforløbet foregår om aftenen, og starter omkring april. Hold øje her på siden. Du kan læse meget mere om roskole under fanen Indmeldelse

I løbet af sæsonen arrangeres der et par klubture og vi deltager også i andre klubbers arrangementer.